Befektetésnek sem rossz mára egy régi szocialista autó, 7 millióért is hirdetnek egyet
Van olyan tökéletes állapotú, közel ötvenéves Lada, amelyért bizony egy új autó árát kérik.
Van olyan tökéletes állapotú, közel ötvenéves Lada, amelyért bizony egy új autó árát kérik.
Legalábbis opcióként be lehet majd állítani a régi Golfra vagy Borárra hasonlító műszeregységet.
Elég eklektikus a stílus, amivel piacot hódítana.
A kétmotoros rendszerrel közel 500 lóerős.
Ebben a formában vélhetően még piacképesebb is lenne, mint anno az eredetije volt.
Igaznak bizonyult a korábbi pletyka, a francia konszern visszahozza a 70-es 80-as évek népszerű kisautóját a Renault 5-öst.
Az angol márka épített egy parádés megjelenésű kézi váltós sportkocsit a 70-es évek stílusában.
A hetvenes évek végének sportkupéja igazi poszterautó volt és egy ilyen utódra szintén sokan felkapnák a fejüket.
A megjelenésében a korai Grand Prix autókat idéző kocsi hajtása egy nagyon is modern Peugeot-ból érkezne.
Nem adják olcsón a ritkaságot: legalább 57 ezer eurót kérnek érte.
A retrófuturista hotrodot egy Bentley Continental GT motorja hajtja.
Az eredeti formájukban drágán felújítható járművek aranykorát hozhatja el az elektromossá alakítás, amivel egyre többen foglalkoznak.
A Renault 4-es a maga idejében is igen kedvelt volt, de a bakancs formájú autó egy ilyen átalakítással talán meg inkább tetszetős.
A hetvenes évek etalonautója volt az állólámpás Merci, az E-osztály alapja. Most ezt a kettőt elegyítette egy magyar formatervező.
Nyolc év munkája van benne, de a végeredményt látva abszolút megérte a dolog.
Az elmúlt fél évszázadban rengeteget változott az autós reklámipar.
Időről időre felröppennek hírek, hogy a letűnt szocialista világ autógyártmányai közül néhányat felélesztenének modern változatban. Az elkészült dizájnváltozatok többnyire lenyűgözőek, kár, hogy ott a gazdasági realitás.